Direktlänk till inlägg 5 juni 2018

Nu har både Polis och Psyk ringt mig

Av Särskole Placerad - 5 juni 2018 16:32

Kommunen är inte kompetent nog att hjälpa mig,

så nu har både Polis och Psyk ringt upp mig och undrar

hur jag mår men jag sa att kommunen vägrar hjälpa en

svag människa att bli stark igen.


Men jag ringde radio nu och diskutera saken men dom,

skrivit till den lokale radioreportern också, hoppas han

återkopplar.


Ska ringa TV också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Särskole Placerad - 7 juni 2018 08:56

Lade mig efter 12 igårkväll tror jag, nu klev man upp strax innan 9. Känner mig inte särskilt slutkörd, blev lite spel igårkväll dessutom. OMSI2 - buss-spel där man kör buss helt enkelt, men jag försökte  lära mig funktionerna och var bara ute ...

Av Särskole Placerad - 6 juni 2018 19:42

Idag har man fotat lite veteranbilar, Nationaldagståg och Hemvärnsfordon.' Varit en lugn dag idag utan stress men mycket motion så man fick lite träning.   Jag hoppas jag kan sticka härifrån vid midsommar,  komma iväg härifrån och börja plane...

Av Särskole Placerad - 6 juni 2018 10:27

Jag fick det rådet i en kommentar här i bloggen, jag bör flytta så långt  som möjligt och börja om - Örnsköldsviks Kommun vill ju inte mitt bästa. Dom har stämplat mig helt enkelt.....   Så det är nog stor möjlighet jag hamnar i Hässelby om n...

Av Särskole Placerad - 6 juni 2018 03:13

Igårkväll kände jag mig som en ihjälklubbad säl. Jag mådde riktigt jävla dåligt alltså.   Så mycket negativa kommentarer man får bara för man vill ta itu med sitt liv. Jag fick en positiv kommentar här också om att man hoppas det löser sig fö...

Av Särskole Placerad - 5 juni 2018 20:03

Jag får inget jobb, jag får ingen hjälp att ta itu med mitt liv. Man vill bara låsa in sig hemma och bryta med allt och alla.   Jag har inte ens en familj som tar nån hänsyn till mig längre. Trist att myndigheterna ens får göra så här.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards